Btt Tarragona

En btt per Tarragona
Hora i data actual: dj. març 18, 2010 09:36 AM

Publica un nou tema Respon al tema  [ 38 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3, 4  Següent
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dj. ago. 21, 2008 22:23 PM 
GIRO ha escrit:
Hola Katacrak,yo soy como tu,me gusta comprar al mejor precio...

:smt017

Giro, perdona, però de bon rotllo... que et penses que els demes som tontos?

Em sembla que no has entès el sentit de les critiques o no t'has llegit les respostes... llegeix el post del Jon Mikel que ho explica tot molt be... :roll:

:smt102

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dj. ago. 21, 2008 23:09 PM 
Super Btt tarragoní/na

Membre des de: dl. des. 03, 2007 16:50 PM
Entrades: 153
Ubicació: tarragona
KATACRAK lo mejor que puedes hacer es lo que has dicho,no comprarselas a roman y comprarlas en la tienda que te las venden(segun tu)por 24€,haver lo que te tardan y a la hora de pagar haver cuanto te cobran

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dv. ago. 22, 2008 15:01 PM 
Adicte a Btttarragona

Membre des de: dj. feb. 22, 2007 13:10 PM
Entrades: 1300
Ubicació: Cambrils
Anscari crec que el bon rotllo sempre le tingut ,si llegueixes be el meu post en cap moment dic que algu sigui tonto i menys d'aquest foro ,sempre he sigut respectuos i clar que entenc perfectament el post del Jon Mikel,el proxim cop que no entengui alguna cosa ja et trucaré.

Perque no hi haguin conclusions erronees el que li dic al Katacrak es que abans de comprar m'agrada compara preus , i llavors compro el producte en el lloc mes barat "la pela es la pela" i entenc la fustracio,decepció,desengany que va sentir quan tenia que comprar un producte algo mes car , pero aixo ens passa a tots.

Si algu al lleguir el meu post s'ha pensat que li deia TONTO per favor que m'ho digui...Le lleguit 10 vegades i no trobo la mes minima mencio.
Gracies

Torna a l’inici
  Envia el correu electrònic  

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dv. ago. 22, 2008 16:10 PM 
Adicte a Btttarragona

Membre des de: ds. nov. 25, 2006 12:41 PM
Entrades: 1172
Ubicació: sant ramon
jo crec que en pep deia una obvietat i l'anscari anava mes per la part de la critica a un botiguer concret. PArleu de temes difrents companys.

de totes formes m'apunto clarament a les tesis de jon mikel i crec que la critica negativa és millor que la guardem per nosaltres (se que aixo no és el millor per la llibertat d'expresió, pero es lo que hay).

jo sincerament sempre que he anat a can roman m'he sentit molt a gust i sempre m'ha ajudat. I ara que per questions de montura vaig al xavi, pos lo mismo, sempre en bones mans.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dv. ago. 22, 2008 17:22 PM 
Giro, com diu el Jordi Marti, has fotut una obvietat tan gran que collons... :roll: un altre obvietat es que lo de tonto, no ho has dit tu i no cal llegir tantes vegades el teu post... :roll: pero clar vista la primera obvietat i que no te res a veure, doncs... he pensat entre d'altres coses que creus que m'agrada comprar "car"... Per altre banda, lo de car s'hauria de matitzar com fa el Jon Mikel...

Com diu el jordi, giro, son temes molt diferents. Si vols truca'm i t'ho explico :wink: perque em fa l'efecte vista la teva resposta que segueixes sense entendre el post i sobretot les seves critiques i clar, jo soc tant llest que si vols t'ho puc explicar. Lo que tenim clar es que la pela es la pela, pero a mi tampoc me les regalen.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: ds. ago. 23, 2008 09:20 AM 
Adicte a Btttarragona

Al escriure el meu post no m'esperava que es malinterpretes,o mes ven dit que lleguigis coses que no hi han escrites:
1º El meu post contesta el post de Katacrak,no del Jon Mikel, que hem pot semblar maravellos el que diu ,pero sols dir que el Katacrak a expressat publicament un neguit , una inquietud , una rabior , que tots NOSALTRES hem patit,pero lleguin les contestes que se li han fet , pots veure d'una hora lluny quin son amics-clients del Roman cosa que hem sembla fantastic , jo també tinc amics que tenen botiga de bicicletes i m'agrada que es guanyin mooolt bé la vida.El Katacrak s'ha referenciat a un producte en concret i a donat xifres , no conec massa al Katacrak pero estic segur que aquesta reacció no es fruit d'un dia o d'una sola compra sino que ve de mes lluny,tampoc conec el Roman sols dir que he sentit a parlar bé d'ell , es una botiga que la tinc lluny de casa pero penso anar ,sols per veure-la i qui sap comprar algun producte .

2ªEl que m'agrada d'aquest foro es que hi ha llibertat per parlar de qualsevol tema relacionat amb la nostre passio les bicicletes,i hem preocupa i hem dol que aixó canviï.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: ds. ago. 23, 2008 15:04 PM 
Deixem-ho correr, que del tot no ens entendrem i no val la pena seguir.

Si algu hagues dit lo mateix de Tomas Domingo hagues dit el mateix que ara, i per aqui va el sentit de les critiques.

:smt056

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: ds. ago. 23, 2008 17:18 PM 
Adicte a Btttarragona

Anscari estas tan equivocat, el David Domingo sap que sempre-sempre he comprat en el lloc que fan millor preu,i si , no he tingut cap problema en dir-li,mes d'un cop he comprat coses per internet i he aprofitat la seva botiga per compara preus o bé per assagurar-me de la talla d'un producte pero l'amistat de fa 30 anys no m'obliga a comprar-li a ell faltaria més , el que ell te molt clar es que Jo soc un amic no un client incondicional que es al final el que vols dir.Per cert jo sempre tinc casa meva oberta als amics i ell ve quan pot i realitzem unes rutes en bici que es el que ens agrada.

El que va començar aquest malentes ets tu ,pero per mi s'acaba aqui perque ja hem cansa tinc coses millor a fer...

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: ds. ago. 23, 2008 18:31 PM 
Joder Giro,

No et justifiquis ni res, i fes la teva tal i com fas i faras, faltaria menos, he dit Tomas Domingo com hagues pogut dir Probike o un altre.
Tio, no fas res que jo o ningu no faci. Qui no ha comprat per internet? Qui no ha comprat a mes de tres botigues?

Que el tema no va per aqui Giro!!!

Lo que no esta be es dirt que una botiga es carera, perque hi ha tantes raons per dir que qualsevol botiga es carera com per dir que es barata. Depenen del producte i de tot lo que hi ha al darrera del producte(Tindre stock, rappels, transport... ). Si no t'agrada doncs no ho compris pero ficar un post perque unes cobertes tal i cual... Totes les botigues tenen coses mes cares i mes barates. Pero aixo passa en concessionaris de cotxes, en fleques, en restaurants...

Per altre part, el preu es subjectiu, entren mes coses en una compra... pero aixo ja son figues d'un altre pane...

Insisteixo, segueixo veient que no ens entendrem o nom'entendras i per tant deixa-ho esta i fes altres moltes coses com be dius... :wink: pero tingues en compte una cosa i no entris per aquet cami i m'explicare... Tu, el Catacrack, jo i tothom a dit el que ha volgut i quan ha volgut, i dingu ha censurat el post ni l'ha esborrat, oi que no? El dia que aixo passi queixat, pero no ha sigut aixi i per tant no entris per aqui, o.k?

Salutacions!

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dg. ago. 24, 2008 19:08 PM 
Btt tarragoní/na novell

Membre des de: dg. ago. 24, 2008 19:07 PM
Entrades: 1
Hola
Me he inscrito en vuestro foro por primera vez hoy aunque os sigo desde hace tiempo(por cierto de los mejores foros que visito)
Lo que os voy a contar es un poco largo pero creo que vale la pena
El tema es un poco largo pero el dia que paso lo del precio de la cubierta estaba yo en el Roman
Mi primera pasion es la pesca submarina y la segunda las bicis
Mi primera bicicleta era una rigida conor pro 7500 la compre en el Pamies de tarragona
En mayo del 2007
pues es donde compro mis cosas de la pesca
cuando ya llevaba 6 meses con ella queria algo mas (una doble) y se lo comente al Joan
pamies de una doble pues lo unico que queria es que la espalda no sufriese los golpes que tenia con la rigida y el Joan me comenta que cuanto me quiero gastar y le comento que entre 2000€/2500€ y el me dice que me a recomendar una tienda en torreforta pues ellos aunque me la pueden vender no estan especializados en este tipo de bicis(posibles averias /cambios de aceite /etc)
y me recomienda la tienda de CICLOS ROMAN en torreforta
cuando voy a ciclos roman no les digo nada de que vengo de parte del PAMIES y me atiende ROMAN después de esperar un buen rato pues tenian bastante gente,cuando me atiende le digo lo que quiero y me empieza a enseñar y aconsejar un monton de bicis y después de marearlo mas de media hora me decido por una Stumjumper fsr comp. Y la verdad hasta el dia de hoy super contento con la tienda y con roman ,me a solucionado todos lo problemas que han surgido sin cargo alguno,en su dia me comento que la bici venia con una cubietas que eran de tubeless pero que habia que poner un kit en la llanta para convertirlas y decidi dejarla tal cual venian con camaras
en abril me decidi a cambirlas y el roman me dijo que valian 38€ cada una + el kit de cada rueda pero me dijo que si podia aguantar me esperase pues le hiban a llegar la misma cubierta pero con tecnologia 2 BLISS ( 24 € cada una )pues las anteriores eran patente de mavic UST y eran mas caras
me pongo una con aro de las que tiene mas economicas para pasar mientra llegan y una cosa por otra voy dejando pasar el tiempo y voy a cambiarlas el 19 de julio y estaba cerrado por vacaciones,
el dia 11 de agosto voy a hacer el cambio y le digo que me diga el total y el me dice que las cubiertas han subido 5 euros porque ya le a llegado todo el material del 2009 pero como me dijo que 24€ me las cobraba al precio antiguo (un punto a su favor ) se lo comente al PAMIES y me comento que ROMAN es de los pocos distribuidores oficiales en España de SPECIALIZED que a pedido todo el material de golpe (solo 15 tiendas en España de 139 distribuidores )para que los clientes tengan el material a mano
los restantes lo reciben en 9 meses me a dicho y el primer envio les llegara en octubre
el dia que ocurrio esto yo estava esperando a coger la bici y roman estaba poniendo un portabidon a una bici de un cliente que se la estaba aguantado y se le acerco este chico (NICO ) y la cosa paso como ha comentado el (yo delante de los clientes no se lo habria dicho pero cada uno actua como quiere)
cuando se fue NICO el cliente del portabidon dijo (vaya personajes que tienes por aquí,y tambien dice si la tienda es mia lo hecho a patadas (roman mira al cliente y le dice que cada uno es muy libre de comprar donde quiere y no comenta nada mas, yo tampoco hice ningun comentario pues me quede alucinado
lo bueno es que un compañero del trabajo que va al Pamies se las a encargado y le a dicho que cuando lleguen valdran 30€ (1€ mas que en Roman )
tened en cuenta que yo trabajo en el ramo de los neumaticos de coche y se que proximamnte habra una subida considerable de precios en los neumaticos en general 30/35% por culpa de la subida del petróleo y que estas dichosas cubiertas se pueden poner otra vez en los 38€ y haciendo el comentario a Roman me dice que el no las subira pues ya tiene el material en la tienda y ya pacto el precio con Specialized(otro punto a su favor )
Roman seguro que es mas caro muchas veces que comprar por Internet pero os aseguro que por comentarios de la gente que salgo los domingos es bastante mas barato que alguna tienda que tiene muy cerca(otmito el nombre y que otras de reus que son varias
En cuanto a GIRO
Has pensado si tu fueses DAVID DOMINGO y el GIRO y viniera a probarse unas zapatillas a tu tienda te gustaria que después de saber la talla las comprase en otro sitio ( AMI ME JODERIA UN MONTON) Y CREO QUE SI DAVID LEISE TUS POTS NO TE TENDRIA COMO UN AMIGO (YO PIESO ASI)
He leido algun post vuestro en xiulets y ya hablabais del tema de los precios muy caros de las tiendas y veo que las contestaciones casi todas no estan de acuerdo con vosotros
http://bttxiulet.phpbb24.com/foro/viewtopic.php?t=432
ESTO NO ES UNA CRITICA A VOSOTROS 2 Y TAMPOCO UNA DEFENSA DE LAS TIENDAS
ES LA CRUDA REALIDAD DE LA MAYORIA DE LA GENTE Y YO SIGO CONFIANDO EN LAS TIENDAS QUE ME TRATAN BIEN Y NO PIENSO EN LA PASTA TANTO
Espero que ya que me he registrado siga saliendo y posteando
Un saludo a todos

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 38 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3, 4  Següent

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :