TomàsR ha escrit:
Doncs al final m'he apuntat a la sortida, encara que el temps, al principi, no ha acompanyat gaire. Erem uns 20 bikers, i els companys del CCT ens han portat per l'antic recorregut que feia l'aigua que venia desde una mina prop de Puigpelat, ens han ensenyat un tros que queda de l'antic aqüeducte (a la rotonda tocant al col.legi Sant Pau), em passat per l'Oliva i hem anat seguint una série de "respiraderos", que quasi segur tots heu vist escampats pels camps però no sabieu que era (a veure si el Pep-Pintor ha fet alguna foto i la posa), em esmorzat a Bellavista, agraïr al CCT l'avituallament que han preparat, i el 4 guerreros del btttarragona ja hem tornat (diverses obligacions ho exigien). Em tornat per Les Gunyoles, Perafort i d'aquí diversos senderons que han estat entretinguts.
En fi una sortida amena amb gent nova i molt profitosa ja que he tret una calçotada patrocinada per GasAttack

Per acabar agraïr al CCT la proposta i l'organització. Ahhhhhhhh i si pot ser que posin fotos o els hi enviïn al Pep Cabestany.
epp!! de patrocinada res,... que hi ha crisi!!!
M'ha agradat molt compartir ruta amb volsatres així com amb els companys del CCTarragona, la PC Altafulla i els "independents" clar, jejeje...
a la nostra web hi podreu trobar les fotos que vaig fer
http://webfacil.tinet.cat/bttvalls, secció FOTOS
Salut!!
PD: lo de la calçotada va en serio, si voleu podem quedar i despres d'una bona ruteta per les nostres contrades ens trinquem uns quants calçots,.... comenteu-ho a les vostres altes esferes i en parlem per fer-ho cap al febrer, ok?