Btt Tarragona

En btt per Tarragona
Hora i data actual: dj. març 18, 2010 09:37 AM

Publica un nou tema Respon al tema  [ 28 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada: Re: SORTIDA C.C.TARRAGONA
EntradaPublicat: ds. nov. 21, 2009 09:18 AM 
Btt tarragoní/na novell

Membre des de: ds. oct. 03, 2009 08:13 AM
Entrades: 16
Hola a tots, per lo que veig es una sortida oberta a tothom i bastant light, així que si no passa res ens veiem demà a les 8 a les escales de la catedral. Tinc ganes de fer una sortida així i coneixer nous camins. S'ha de portar bocata no? Fins demà.

Torna a l’inici
  Envia el correu electrònic  

EntradaPublicat: ds. nov. 21, 2009 11:59 AM 
Adicte a Btttarragona

Membre des de: dt. jul. 29, 2008 22:01 PM
Entrades: 529
JOSEPH CONOR ha escrit:
Hola a tots, per lo que veig es una sortida oberta a tothom i bastant light, així que si no passa res ens veiem demà a les 8 a les escales de la catedral. Tinc ganes de fer una sortida així i coneixer nous camins. S'ha de portar bocata no? Fins demà.

T´has de portar el entrepa i veguda, FINS DEMA... :smt023 :smt023 :smt023

Torna a l’inici

EntradaPublicat: ds. nov. 21, 2009 16:07 PM 
Super Btt tarragoní/na

Membre des de: dt. març 18, 2008 14:52 PM
Entrades: 152
pep porta la cullera ,k jo portare les avellanes . :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: vinga k no falti res nenggggggg :smt098 :smt098 :smt098 fins dema xeccccccck.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dg. nov. 22, 2009 16:18 PM 
Btt tarragoní/na de diamant

Membre des de: ds. feb. 14, 2009 19:52 PM
Entrades: 125
Doncs al final m'he apuntat a la sortida, encara que el temps, al principi, no ha acompanyat gaire. Erem uns 20 bikers, i els companys del CCT ens han portat per l'antic recorregut que feia l'aigua que venia desde una mina prop de Puigpelat, ens han ensenyat un tros que queda de l'antic aqüeducte (a la rotonda tocant al col.legi Sant Pau), em passat per l'Oliva i hem anat seguint una série de "respiraderos", que quasi segur tots heu vist escampats pels camps però no sabieu que era (a veure si el Pep-Pintor ha fet alguna foto i la posa), em esmorzat a Bellavista, agraïr al CCT l'avituallament que han preparat, i el 4 guerreros del btttarragona ja hem tornat (diverses obligacions ho exigien). Em tornat per Les Gunyoles, Perafort i d'aquí diversos senderons que han estat entretinguts.
En fi una sortida amena amb gent nova i molt profitosa ja que he tret una calçotada patrocinada per GasAttack :smt005 :smt005 :smt005 :smt003 :smt003
Per acabar agraïr al CCT la proposta i l'organització. Ahhhhhhhh i si pot ser que posin fotos o els hi enviïn al Pep Cabestany.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dg. nov. 22, 2009 21:34 PM 
Mega Btt tarragoní/na

Membre des de: dc. des. 10, 2008 22:07 PM
Entrades: 247
Ubicació: Tarraco
Com be diu el Tomas, el dia ha sortit aigualit pero al final hem pogut fer la ruta proposada.

Molt interesant la ruta del aigua pasant per llocs curiosos.

Esperem les fotos del Pep Pintor, el nostre hombre camara.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dl. nov. 23, 2009 10:32 AM 
Btt tarragoní/na d'argent

Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:30 AM
Entrades: 68
Ubicació: Valls
TomàsR ha escrit:
Doncs al final m'he apuntat a la sortida, encara que el temps, al principi, no ha acompanyat gaire. Erem uns 20 bikers, i els companys del CCT ens han portat per l'antic recorregut que feia l'aigua que venia desde una mina prop de Puigpelat, ens han ensenyat un tros que queda de l'antic aqüeducte (a la rotonda tocant al col.legi Sant Pau), em passat per l'Oliva i hem anat seguint una série de "respiraderos", que quasi segur tots heu vist escampats pels camps però no sabieu que era (a veure si el Pep-Pintor ha fet alguna foto i la posa), em esmorzat a Bellavista, agraïr al CCT l'avituallament que han preparat, i el 4 guerreros del btttarragona ja hem tornat (diverses obligacions ho exigien). Em tornat per Les Gunyoles, Perafort i d'aquí diversos senderons que han estat entretinguts.
En fi una sortida amena amb gent nova i molt profitosa ja que he tret una calçotada patrocinada per GasAttack :smt005 :smt005 :smt005 :smt003 :smt003
Per acabar agraïr al CCT la proposta i l'organització. Ahhhhhhhh i si pot ser que posin fotos o els hi enviïn al Pep Cabestany.

epp!! de patrocinada res,... que hi ha crisi!!! :lol: :lol: :lol:

M'ha agradat molt compartir ruta amb volsatres així com amb els companys del CCTarragona, la PC Altafulla i els "independents" clar, jejeje...

a la nostra web hi podreu trobar les fotos que vaig fer http://webfacil.tinet.cat/bttvalls, secció FOTOS

Salut!!

PD: lo de la calçotada va en serio, si voleu podem quedar i despres d'una bona ruteta per les nostres contrades ens trinquem uns quants calçots,.... comenteu-ho a les vostres altes esferes i en parlem per fer-ho cap al febrer, ok?

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dl. nov. 23, 2009 17:44 PM 
Btt tarragoní/na novell

Membre des de: ds. oct. 03, 2009 08:13 AM
Entrades: 16
Hola a tots, ha sigut un plaer compartir ruta amb tots vosaltres. Ha sigut un recorregut bastant divertit i "cultural" gràcies a les explicacions del nostre guia. La distancia no s'ha fet llarga tot i no estar acostumat a fer més de 50 km. El bon ambient d'aquesta sortida según que m'animarà per afegir-me a vosaltres més vegades. Aixó d'anar amb tanta gent fa que no es perdi el gust per anar en bicicleta.Tinc ganes de que veure les fotos del nostre "reporter" particular. Fins a la propera.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dl. nov. 23, 2009 22:38 PM 

GasAttack ha escrit:
TomàsR ha escrit:

epp!! de patrocinada res,... que hi ha crisi!!! :lol: :lol: :lol:

M'ha agradat molt compartir ruta amb volsatres així com amb els companys del CCTarragona, la PC Altafulla i els "independents" clar, jejeje...

a la nostra web hi podreu trobar les fotos que vaig fer http://webfacil.tinet.cat/bttvalls, secció FOTOS

Salut!!

PD: lo de la calçotada va en serio, si voleu podem quedar i despres d'una bona ruteta per les nostres contrades ens trinquem uns quants calçots,.... comenteu-ho a les vostres altes esferes i en parlem per fer-ho cap al febrer, ok?

Gràcies per les fotos i per compartir la ruta, li enviaré un privat al Pep C a veure que li sembla la idea

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dl. nov. 23, 2009 23:31 PM 
Administrador

Membre des de: dg. oct. 29, 2006 22:18 PM
Entrades: 2830
Ubicació: entre les roques de la Pena
[quote
PD: lo de la calçotada va en serio, si voleu podem quedar i despres d'una bona ruteta per les nostres contrades ens trinquem uns quants calçots,.... comenteu-ho a les vostres altes esferes i en parlem per fer-ho cap al febrer, ok?[/quote]

Gràcies per les fotos i per compartir la ruta, li enviaré un privat al Pep C a veure que li sembla la idea[/quote]
Doncs a mi em sembla una idea a la que penso adherir-me sense condicions. Ho sigui, que al febrer hi tenim que anar...abans hem de fer altres coses, però al febrer calçotada a Valls. Moltes gràcies per la invitació (pero pagando, eh??..jeje) del Xavier Gas Attach i resta de vallencs i dels que us heu engrescat...Tomàs, Apy, Pep,..crec que no podem desaprofitar aquesta ocasió que ens ofereixen els "reis del calçot" ...ara bé, també serà difícil de matenir la "flama encesa" fins llavors...i es tracta de que a final de gener "revisculem aquest tema amb il·lusió"..Tomàs i Gas Attach...si us sembla be, quedeu com a responsables de buscar data, lloc, preu..., per part meva tot el suport. :P

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dt. nov. 24, 2009 01:05 AM 

pep ha escrit:
[quote

Gràcies per les fotos i per compartir la ruta, li enviaré un privat al Pep C a veure que li sembla la idea[/quote]
Doncs a mi em sembla una idea a la que penso adherir-me sense condicions. Ho sigui, que al febrer hi tenim que anar...abans hem de fer altres coses, però al febrer calçotada a Valls. Moltes gràcies per la invitació (pero pagando, eh??..jeje) del Xavier Gas Attach i resta de vallencs i dels que us heu engrescat...Tomàs, Apy, Pep,..crec que no podem desaprofitar aquesta ocasió que ens ofereixen els "reis del calçot" ...ara bé, també serà difícil de matenir la "flama encesa" fins llavors...i es tracta de que a final de gener "revisculem aquest tema amb il·lusió"..Tomàs i Gas Attach...si us sembla be, quedeu com a responsables de buscar data, lloc, preu..., per part meva tot el suport. :P[/quote]

Ja m'ha tocat el rebre :P :P :P :P :P

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 28 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3  Següent

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :