hola a tothom,
Doncs això sembla una plaga! Una altra bici robada a Tarragona.
Es tracta d'una Trek 8000 de l'any 2000. Va ser robada a la part alta la setmana passada.
És molt fàcil de reconèixer ja que té un bony al quadre (que no es pot reparar ni disimular amb la pintura)
Si algú veigués alguna cosa, agrairíem informació, La bici és d'un familiar que es diu Xavi, i el seu telèfon és: 690171852
Aquí hi ha una foto d'una bici similar (no té cap foto de la seva bici on es vegi bé)

En Xavi ja la dona per perduda, però.... mai se sap.
Gràcies
NOVETATS!!!:
Doncs el Xavi l'ha conseguit recuperar!!!
Fa uns dies, el Swimmer va anar a l'institut Pons d'Icart i la va veure aparcada al davant i lligada a una farola

Ràpidament va trucar al Xavi i van avisar a la Policia, qui va anar al lloc on estava la bici. Finalment van decidir no complicar-se la vida i no denunciar a qui l'havia robat ja que probablement seria un menor i tampoc es guanyaria res. La policia mateixa va trencar la cadena i li va retornar la bici. No van voler esperar a que el culpable tornés a buscar la bici (jo ho hauria fet)... però.. ells van decidir oblidar-se de tot i marxar contents cap a casa amb la bici recuperada.
M'alegro molt pel Xavi, però jo hauria actuat diferent.