Btt Tarragona

En btt per Tarragona
Hora i data actual: ds. març 20, 2010 14:52 PM

Publica un nou tema Respon al tema  [ 56 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada: Re: SORTIDA PER TOTS SANTS
EntradaPublicat: dl. nov. 02, 2009 19:46 PM 
Adicte a Btttarragona

Membre des de: dv. març 02, 2007 20:59 PM
Entrades: 356
Ubicació: SP Y SP
Ostras!!! yo no he visto mala intencion en los comentarios KOKO, ni del SWIMMER que si no tengo mal entendido es family del JSULLER, ni del MARIO que es el primero que no para o almenos cuando viene conmigo o yo voy con el.

Yo en concreto junto al JMARTI fui fiel a mis costumbres y mientras unos comian barritas, otros bocata y otros solo hacian fotos (igual estan a dieta :D ) me pase por el super y comi una coca (joer como estaba de buena :mrgreen: ) + una coca-cola, hasta me dio tiempo a tomar un cafe en el bar (porque lo pagaba el JMARTI :smt052 ).

Pero bueno, esto es un foro (nuestro foro) y todos podemos decir lo que pensamos...

Nos vemos.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dl. nov. 02, 2009 20:24 PM 
Adicte a Btttarragona

Membre des de: ds. nov. 25, 2006 12:41 PM
Entrades: 1177
Ubicació: sant ramon
abans no tenia massa temps, ara si, però tampoc en gastaré massa.

he parlat personalment amb el promotor i no li han molestat les meves bromes ni que em comprés una coca a la tenda. Així que guardat el respecte a l'autoritat competent dir que:

no comparteixo ni les teves opinions ni la forma d'expressar-les, ni, òbviament, el sentit de l'humor, així doncs, NO discutirem ni parlarem del tema pq només entro al fòrum per riure o per parlar de bici.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dl. nov. 02, 2009 20:43 PM 
Adicte a Btttarragona

Membre des de: dj. maig 24, 2007 09:40 AM
Entrades: 783
Ubicació: Tarragona
Raul sobre el tema de swimmer o como sea el nombre este ya he pedido disculpas a Suller y si no cuando lo encuentre personalmente se lo dire.

Sobre los otros dos temas ya me encargare personalmente.

Jordi :smt041 :smt041 :smt041

Senyor Administrador (Pep Cabestany) et demano per favor que amb donguis de baixa en aquest foro
i que no quedi res de mi.

Gracias per tot eh conegut a molta gent i sortides d'allo mes putes o mes tranquiles pero sortides
pero tot te un final.

Poder magradaria que com administrador diguesisi algo mes igual que blanc o negre peró algo, pero tu demano de tot cor
donem de baixa i moltes gracias per tot Pep i fins sempre.

Adeu a tots i salut

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dl. nov. 02, 2009 21:41 PM 
Adicte a Btttarragona

Membre des de: dl. oct. 30, 2006 14:35 PM
Entrades: 906
Ubicació: Vila-seca y mas allá!
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Soooooooooooooooooo............... kokowood! :D tranquilidad ante todo :smt003
Bueno,en mi opinión,la salida fué de 10 :D
La ruta era una de tantas que tenia pendientes de hacer y ya ha caido! :D buen ambiente y mejor compañia,reencontrame con bikers que hacia muuuuucho tiempo que no veia,no tiene precio.
Lo peor,el vilasecano que llega siempre tarde y hace esperar al grupo un buen rato :evil: :oops: :oops: :oops: :oops: :smt003 lo siento :cry:
Kokowood :smt003,yo tampoco veo mala intención en los comentarios de Mario y swimmer,todo y que pueden crear un poco de confusión,otra cosa, es la opinión, de ver tristre una foto comiendo en el suelo.A mi, me encanta comerme una barrita o un bocata o lo que sea en el suelo,si la compañia es buena,el resto me la bufa.
Otra cosa mas,Jmarti es un poco como..... el follonero de la tele,pero en nuestro foro :smt003
Piensate bien lo de darte de baja del foro,siempre es bueno que alguien nade contracorriente,que si no,se hace esto muy aburrido :D :D :D :D
adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!

Torna a l’inici
  Envia el correu electrònic  

EntradaPublicat: dl. nov. 02, 2009 21:46 PM 
Btt tarragoní/na de diamant

Membre des de: dj. ago. 07, 2008 10:09 AM
Entrades: 133
Ubicació: Tarragona
Sembla que aquest tema ha portat més cua de la que volia :oops: , és per això que demano disculpes (ja que jo no hi vaig anar a la sortida i no hauria de parlar) a qui s'hagi pogut ofendre i primordialment al Koko que sembla que s'ho ha pres molt malament. Simplement volia fer una mica de conya ja que el Mario havia començat i després ficant-me una mica amb el JSuller personalment perquè és mon tiet i padrí i no crec que s'enfadi per aquestes rucades. :roll:

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dl. nov. 02, 2009 22:58 PM 
Mega Btt tarragoní/na

Membre des de: ds. nov. 25, 2006 12:06 PM
Entrades: 231
Ubicació: BCN / Torredembarra
ACLARACIONS PRÈVIES

1) jo no vaig anar a aquesta sortida
2) m'agrada esmorzar al bar, disfruto menjant bocates tirat per terra i no tinc cap problema en fer sortides "en dejú" (o sigui, com gairebé tots els btttarragonins que ens adaptem al que toca).

ANÀLISI DELS FETS EN EL FÒRUM

1) cap dels comentaris del Mario, jmartí, swimmer son crítics, tots són en conya (al menys és la meva percepció)
2) inicialment he cregut que els comentaris del Koko també eren en el mateix sentit
3) vist el desenvolupament sembla que no era així sinó que les paraules del Koko expresaven un malestar real pels comentaris dels altres companys

CONCLUSIÓ FINAL

1) tot és un simple malentès i per tant no hi ha cap mena de problema, i no cal "rasgarse las vestiduras"
2) ni baixes del fòrum, ni disculpes, ni tonteries... els comentaris electrònics tenen de vegades aquest problema d'interpretació (no és la primera ni serà la última vegada) i un cop aclarits no cal donar-li més voltes, que fa molt de temps que ens coneixem...

Ens veiem ben aviat pedalant tots plegats!!! (disculpeu pel rodolí!)

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dl. nov. 02, 2009 23:27 PM 
Adicte a Btttarragona

Membre des de: dt. jul. 29, 2008 22:01 PM
Entrades: 532
BONA NIT A TOTHOM, jo vaig proposar la sortida el dimecres al TONET i ho va dir a l´ ANTONI (SPSP) per fer la sortida, per motius de feina no vaig poguer vindre, pero m´ haigues agradad ja que aquesta sortida la vaig fer per primera vagada amb ANTONI-HECTOR- KOKO- SANTI( no mes mig cami per problemes de genolls) I JO mateix...mai i fet un comentari de conya volguen fer mal a ningu, sempre amb tots els respectes cap als demes, m´agradaria que aquestes formes no es perdesin dintre de aquest foro perque es un dels mitjor que conec, en el que hi pogut fer molt amics.
Les formes de dir les coses poden molesta mes o menys pero crec que ningu ha anat amb mal rollo i sempre buscan una mica de conya.
Conec a tots els que esteu en aquesta polemica i no es per tan, si hi ha dubtes amb el que es diu, no costa res de preguntar que s´espliqui una mica mes que volia dir i solucionat...
Hi ha coses pitjor que els comentaris que s´han fet..., que et fotin la feina o que no et paguin el treball que has fet duran setmanes o que no hi arribis a final de mes amb els sentims. D´aquesta manera si que enteg que algu estes molest, empipat o semsible amb cualsevol conya, pero tots els comentaris que s´han fet es pot pedona i oblidar, no deixeu que la sang arribi al riu...
AMICS DISFRUTEM DE LA VIDA SON QUATRE DIES i TRES SON PONT...(per sortir amb la btt o burra... :D :D :D )

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dt. nov. 03, 2009 00:34 AM 
Administrador

Membre des de: dg. oct. 29, 2006 22:18 PM
Entrades: 2833
Ubicació: entre les roques de la Pena
Em demaneu la meva intervenció i sabeu que no es fàcil, doncs digui el que digui es molt probable que algú es senti moltest, però no puc quedar al marge, malgrat que es tracta de un tema que acabo de veure. Que voleu que us digui que ja no estigui dit. Crec que hi ha prou mostres de solidaritat i de intents de reconciliació (moltes gràcies a tots, sou una joia que algú no sap apreciar). Es prou evident que hi ha un comentari simpàtic que algú preten dramatitzar... i sentir-se víctima fins mès no poder. Es una pena, una autentica pena, enfadar-se per aquests comentaris sense cap mala intenció. Koko, creus que el que has escrit es correcte? Ets conscient que et reflexes en les teves ofenses?
Situacions com aquesta fa pensar que tota la feina feta ha estat inútil. Em sento força decepcionat però, malgrat tot, ho agafaré per la part positiva i veig que encara (entre tots) tenim molta feina a fer..i ens queda marge per millorar, potser no tan com a ciclistes, sinó com a persones realment tolerants. Penso que millor que "corramos un tupido velo" al tema, però, Koko, si no vols escriure durant una temporada ho entendré perfectament. Sols depen de tu. T'esperem però, amb el teu xip simpàtic i amable que et caracteritza i que fa tots t'apreciem tal com realment ets. Doncs el que has escrit sembla que sigui obra de un impostor i no del nostre Koko.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dt. nov. 03, 2009 00:42 AM 
Administrador

Membre des de: dc. oct. 25, 2006 12:55 PM
Entrades: 69
Ubicació: Bosc de Poblet
Donat el caire que està agafant aquest tema es decideix bloquejar-lo per ajudar a fer una reflexió que ens ajudi a evitar per altres ocasions algun comentari lamentable que hi figura.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dj. nov. 05, 2009 17:50 PM 
Administrador

Membre des de: dc. oct. 25, 2006 12:55 PM
Entrades: 69
Ubicació: Bosc de Poblet
Després de uns dies amb el tema bloquejat i de que tots reflexionem una mica, es decideix desbloquejar aquest tema i que tot torni a la normalitat. Amb això no voldria incentivar el fet de remenar la "porqueria"..però aquí hi ha llibertat d'expressió mentre no es molesti a un tercer. I com a mostra adjunto un preciós escrit que ha escrit el nostre amic Antoni, doncs no ell podia publicar (ara ja si, ja ho podeu fer). Considero que resumeix molt bé la forma de pensar de gairebe tots els participants d'aquest fòrum i de les sortides que organitzem Us el reprodueixo integrament, tal com l'enviat ell. Gràcies companys.

Hola companys, vaig entrar al foro el diumenge i ho vaig trobar tot normal, després m'han arribat trucades en relació a mogudes per la sortida que vam fer a Santes Creus, i vist que el tema ha estat clausurat (no em sembla pas malament) i després d'uns dies al llit, m'ha semblat que alguna cosa havia de dir, peró segur que no per continuar cap polèmica.
Simplement una reflexió (i em sembla que ja la vaig fer en una altre ocasió): surto en bicicleta desde fa anys per gaudir de l'esport, la natura i, per què no, de les companyies. Gràcies a BTTTARRAGONA he conegut a persones que no m'hagués trobat d'altre manera, i que tenen la seva pròpia personalitat i que segur que no em deixarien llençat en una situació compromesa (i això ja ho he comprovat, començant pel nostre amic German) i, com a persones individuals, cadascú crea les seves afinitats i cadascú té la seva forma d'expressar-se i sempre s'han d'entendre totes les postures (del que convoca sortides, del que no ho fa, del que esmorça, del que no vol, del que està fort i del què s'ha d'acompanyar per un mal dia,...) peró penso que la vida és prou complicada com per entendre que compartim un esport, una forma de gaudir de la bicicleta i si ens diem educats per aquells que deixen cintes al bosc, siguem comprensius amb els altres i amb nosaltres.
M'ha fet tristor veure com ha anat el tema, peró no per això deixaré de sortir amb qualsevol de vosaltres si la sortida em convenç i no em condicionarà les persones que hi vagin, perquè el que tinc clar és que vull gaudir de la btt i de gent que comparteixi aquesta afició, i DESCONECTAR de la vida de les tensions de la setmana.

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 56 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :