Btt Tarragona

En btt per Tarragona
Hora i data actual: ds. març 20, 2010 14:46 PM

Publica un nou tema Respon al tema  [ 70 entrades ]  Ves a la pàgina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Següent
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada: DISSABTE 7 NOVEMBRE: Tarragona- Esmorzar a Salomó- Bonastre
EntradaPublicat: dt. nov. 03, 2009 22:32 PM 
Adicte a Btttarragona

Membre des de: ds. març 01, 2008 00:02 AM
Entrades: 535
Ubicació: Tarragona
Hola a tothom,

Per a aquest DISSABTE 7 DE NOVEMBRE l’Albert (Runner), Eduard (Swimmer) i jo proposem una sortida “clàssica” i completa pel Tarragonès i Baix Penedès (amb esmorzar “com cal” a Salomó)

EDITO L'HORA DE RUTA DEGUT A UN CANVI (SORPRESA) QUE ENS TÉ PREPARAT EL JMARTÍ: Quedem doncs A LES 7.30H AL PARKING DEL PONT DEL DIABLE.
Nosaltres sortirem a les 7.10h de davant de l'Eroski per pujar pel riu. Des del Pont del Diable, anirem al Pantà de Gaià (pels camins sorpresa del Jmartí) i Salomó. A Salomó, farem un esmorzar ciclista “com cal” al bar –porteu-vos uns 6-7 euros-. De Salomó anirem fins a Bonastre per baixar per la fantàstica GR que va fins a La Pobla de Montornès. D’allí, direcció Nou de Gaià, Mèdol, Monnars i de tornada a Tarragona.

Surten uns 60 km i un desnivell acumulat aproximadament de 900 metres. De dificultat física (IBP) surt uns 70-75 –nivell físic mitjà- i de nivell tècnic no hi ha cap dificultat, potser el més difícil del dia és la baixada per la clàssica GR de Bonastre, però tampoc és gaire complicat.

Hauríem de quedar aviat ja que la ruta, si la fem a ritme tranquil, i fem un esmorzar “com cal” es pot allargar.
En principi, si no hi ha imprevistos, calculo que l’hora de tornada serà al voltant de les 13.00-13.30h.

Bé, a veure si s’apunta força gent a fer aquesta ruta “clàssica” i a esmorzar tots plegats a Salomó.

Aquí teniu el mapa de la ruta prevista (la variació del Jmartí no està inclosa) i perfils.
Si algú vol el track, envieu-me un mail a jsuller@telefonica.net

Imatge

Imatge

Obro llista:

1) Jsuller
2) Eduard (Swimmer)
3) Albert (runner)

jsuller l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 04, 2009 07:52 AM, en total s’ha editat 2 vegades.

Torna a l’inici
  Envia el correu electrònic  

Assumpte de l’entrada: Re: DISSABTE 7 NOVEMBRE: Tarragona- Esmorzar a Salomó- Bonastre
EntradaPublicat: dt. nov. 03, 2009 22:52 PM 
Btt tarragoní/na de platí

Membre des de: dt. ago. 05, 2008 14:37 PM
Entrades: 118
Ubicació: tarragona
Els bocates de salomo estan bonisimss... sobretot el pa que el fan recien fet :D

Bé i com a recomanació diria que us demanesiu el bocata de llangonisa amb formatge, està bonissimmmmm!!! :lol:

També dir-vos que hi ha un tram de corriol molt bonic i a sobre de baixadaaa.

Avera si si anima força gent.

A10

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada: Re: DISSABTE 7 NOVEMBRE: Tarragona- Esmorzar a Salomó- Bonastre
EntradaPublicat: dc. nov. 04, 2009 00:37 AM 
Adicte a Btttarragona

Membre des de: dt. jul. 29, 2008 22:01 PM
Entrades: 532
Un que s´ hi apunta, pero no em doneu massa canya que tin tiretes fins a les selles...jejejeeeee :D :D :D :D :D

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dc. nov. 04, 2009 00:43 AM 
Adicte a Btttarragona

Membre des de: dt. jul. 29, 2008 22:01 PM
Entrades: 532
Em poso a la cua QUE HI VADAT...!! :smt117

1) Jsuller (dire... :D )
2) Eduard (Swimmer)
3) Albert (runner)
4) Pep- (pintor empaitan a les :smt117 )

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dc. nov. 04, 2009 07:11 AM 
Adicte a Btttarragona

Membre des de: ds. nov. 25, 2006 12:41 PM
Entrades: 1177
Ubicació: sant ramon
josep el team alcanar també be, però si em permets, enlloc de pujar cap a mas vile pel gr, baixeu al pont del diable ens recolliu i us ensenyo una coseta que us tinc guardada (jeje sorpresa¡'¡'¡'¡')

tornaríem a enganxar la teva ruta a l'alçada del pantà i podem continuar, no perdrìem gens de temps.

i si voleu guanyar una mica de temps quedem directament a les 7.30 al parkng del pont del diable, com vegis. Ja diràs.

en qualsevol cas

1 suller
2 eduard
3 albert
4 pepe gotera
5 jordi el troll
6 jordi pare

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dc. nov. 04, 2009 07:16 AM 
Adicte a Btttarragona

tonet ja t'estàs apuntant......................

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dc. nov. 04, 2009 07:48 AM 
Adicte a Btttarragona

jmarti ha escrit:
josep el team alcanar també be, però si em permets, enlloc de pujar cap a mas vile pel gr, baixeu al pont del diable ens recolliu i us ensenyo una coseta que us tinc guardada (jeje sorpresa¡'¡'¡'¡')

tornaríem a enganxar la teva ruta a l'alçada del pantà i podem continuar, no perdrìem gens de temps.

i si voleu guanyar una mica de temps quedem directament a les 7.30 al parkng del pont del diable, com vegis. Ja diràs.

en qualsevol cas

1 suller
2 eduard
3 albert
4 pepe gotera
5 jordi el troll
6 jordi pare

OK, Jordi

Tinc moltes ganes de veure aquesta sorpresa que tens preparada. Ja em vas comentar alguna cosa en l'última sortida i ho haurem de provar. Si dius que no perdrem temps, ho provarem.
Quedem doncs A LES 7.30H AL PARKING DEL PONT DEL DIABLE.
Nosaltres sortirem a les 7.10h de davant de l'Eroski per pujar pel riu.

Per cert, em podries enviar el track des del Pont del Diable fins al pantà de Gaià? Ens agradaria portar el track sencer aquell dia. El meu correu: jsuller@telefonica.net

Si us plau, quan us apunteu, digueu on ens trobarem (Eroski a les 7.10 o Parking Pont diable a les 7.30):

En principi:

1 suller (Eroski)
2 eduard (Eroski)
3 albert (Eroski)
4 pepe gotera (Eroski?)
5 jordi el troll (Pont diable)
6 jordi pare (Pont Diable)

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dc. nov. 04, 2009 07:59 AM 
Adicte a Btttarragona

Membre des de: dc. des. 10, 2008 22:07 PM
Entrades: 250
Ubicació: Tarraco
Un altre que se apunta.

1 suller
2 eduard
3 albert
4 pepe gotera
5 jordi el troll
6 jordi pare
7 antonio (apy)

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dc. nov. 04, 2009 08:32 AM 
Adicte a Btttarragona

apy ha escrit:
Un altre que se apunta.

1 suller
2 eduard
3 albert
4 pepe gotera
5 jordi el troll
6 jordi pare
7 antonio (apy)

Hola Antoni, quan us apunteu, poseu on ens trobem (Eroski a les 7.10 o Pont Diable a les 7.30h). En principi, suposo que ens trobarem a l'Eroski, no?

1 suller (Eroski)
2 eduard (Eroski)
3 albert (Eroski)
4 pepe gotera (Eroski?)
5 jordi el troll (Pont diable)
6 jordi pare (Pont Diable)
7 Antoni (Api) (Eroski?)

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dc. nov. 04, 2009 08:58 AM 
Adicte a Btttarragona

ok trak master després l'envio però promets no fer cap entrenament aquesta setmana, jeje sera breu però intens,jeje.

és un tram molt xulo entre la secuita i el torrent de renau. el master de l'univers lluis p m'hi va dur un dia i està força be.

així doncs a les 7.30 al pont del diable.

tonet¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

després si es complica el temps sempre estem a temps de retallar, passar de bonastre i baixar per on tu i jo sabem direcció el peatge de torredembarra però girar abans pujar a la riera el catllar i tindríem la possibilitat de fer un altre sender ***** de la nostra zona. Això seria un pla b si el temps es complica.

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 70 entrades ]  Ves a la pàgina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Següent

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :