Curset de introduccio al mon del gps a Tarragona

Aparells, cartografies, programes,...

Re: Curset de introduccio al mon del gps a Tarragona

EntradaAutor: jsuller » dt. oct. 13, 2009 13:20 PM

enricO. ha escrit:Hola Josep.
He intentat carregar els mapes del Cd al GPS amb un copiar y pegar.
Si verifico la targeta microSD comprobo que els archius i son però quan conecto el GPS no es visualitzen. Ni tans sols apareixen en el menú configurar mapa.
Finalment he tornat a carregar els mapes que ja tenía amb el mapsource i cap problema però en feia gràcia posar-me els teus.
Tens idea de quin pot ser elmotiu?

Gràcies i felicitats pel curset. Va estar excel.lent.

EnricO.

Hola,

T'hauries d'assegurar que quan copies els mapes a la tarja microSD els poses dins la carpeta GARMIN.

En resum, a l'arrel de la tarja microSD hauries de tenir una carpeta anomenada "garmin" amb un arxiu "img" dins. Els típics errors són copiar l'arxiu img fora la carpeta garmin o la carpeta garmin del DVD dins la carpeta garmin de la tarja. Llavors tens una carpeta dins d'una altra carpeta i el GPS no troba els mapes.
Si ho fas així, no hauries de tenir cap problema per visualitzar els mapes posant el zoom aprop.

Una altra cosa, de vegades quan els copies per primera vegada, no es veuen fins que no tens cobertura al GPS o carregues un track i li dius "ver".

A veure si ho pots solucionar, ja que els mapes que us vaig passar (en especial el Topocatalunya de Manel) són excel.lents!

Salutacions i gràcies pel teu "feedback" sobre el curset

Josep
jsuller
Adicte a Btttarragona

Entrades: 475
Membre des de: ds. març 01, 2008 00:02 AM
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: oriolrius » dc. oct. 14, 2009 17:13 PM

Bon dia Josep,

Llàstima que no vaig poder assistir al curset magistral que vas impartir sobre el mon dels gps. Espero que per a una altra ocasió tingui més sort amb l'horari.
Només una pregunta ?
Amb els topo Catalunya de Manel, també et passa que els noms de ciutats, pobles, etc. et surten escapçats amb la primera i darrera lletra ? És a dir a Tarragona em surt "T.....a". Saps si hi ha manera de configuar-ho correctament això ?
En el MapSource o en el Training Center no hi tinc cap problema, és només al passar-ho al GPS !!

Gràcies per tot i fins a la pròxima sortida

Oriol
oriolrius
Btt tarragoní/na novell

Entrades: 9
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 17:16 PM
Ubicació: vila-seca

EntradaAutor: jsuller » dc. oct. 14, 2009 20:35 PM

oriolrius ha escrit:Bon dia Josep,

Llàstima que no vaig poder assistir al curset magistral que vas impartir sobre el mon dels gps. Espero que per a una altra ocasió tingui més sort amb l'horari.
Només una pregunta ?
Amb els topo Catalunya de Manel, també et passa que els noms de ciutats, pobles, etc. et surten escapçats amb la primera i darrera lletra ? És a dir a Tarragona em surt "T.....a". Saps si hi ha manera de configuar-ho correctament això ?
En el MapSource o en el Training Center no hi tinc cap problema, és només al passar-ho al GPS !!

Gràcies per tot i fins a la pròxima sortida

Oriol

Hola,

Doncs a mi els noms no hem surten escapçats (jo tinc el Vista HCX) -no sé si serà qüestió del model de GPS-, però no tinc ni idea de què et pot passar. No ho havia sentit mai.
A veure si algú et pot donar una idea aquí. Podries també de posar un post al Foromtb -allí hi ha una secció de GPS a nivel nacional on hi ha gent que domina "moltíssim" el tema-.
Si t'asabentes de què et passa i la solució, fica-la aquí perquè altres companys que els hi pugui passar el mateix trobin la solució

Salutacions

Josep
jsuller
Adicte a Btttarragona

Entrades: 475
Membre des de: ds. març 01, 2008 00:02 AM
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: oriolrius » dj. oct. 15, 2009 10:05 AM

jsuller ha escrit:
Hola,

Doncs a mi els noms no hem surten escapçats (jo tinc el Vista HCX) -no sé si serà qüestió del model de GPS-, però no tinc ni idea de què et pot passar. No ho havia sentit mai.
A veure si algú et pot donar una idea aquí. Podries també de posar un post al Foromtb -allí hi ha una secció de GPS a nivel nacional on hi ha gent que domina "moltíssim" el tema-.
Si t'asabentes de què et passa i la solució, fica-la aquí perquè altres companys que els hi pugui passar el mateix trobin la solució

Salutacions

Josep

Gràcies Josep,

Així ho faré. El meu és un edge 605.

Oriol
oriolrius
Btt tarragoní/na novell

Entrades: 9
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 17:16 PM
Ubicació: vila-seca

EntradaAutor: enricO. » ds. oct. 17, 2009 22:06 PM

Moltes gràcies Josep!.
Quan tingui un rato ho tornaré a provar altre cop.
Ja et mantindré informat del resultat. :wink:
Repeteixo, molt agraït per la teva paciència.

EnricO.
enricO.
Btt tarragoní/na de bronze

Entrades: 46
Membre des de: dg. oct. 29, 2006 23:39 PM
Ubicació: a la Tàrraco Imperial !

EntradaAutor: enricO. » dl. oct. 19, 2009 22:59 PM

Hola Josep, bona nit.
Fantàstic!!, tot al seu lloc.
Efectivament, els mapes han d'anar dins la carpeta Garmin.
No hia res com la sabiduría...

Molt agraït per tot. :wink: .

EnricO.
enricO.
Btt tarragoní/na de bronze

Entrades: 46
Membre des de: dg. oct. 29, 2006 23:39 PM
Ubicació: a la Tàrraco Imperial !

Anterior

Torna a: GPS

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants